~SUMA~



Nie potrzebuje niczego do szczęścia,
To szczęście mnie potrzebuje.
Zawsze czułam się inna,
Nie winna tego co mnie spotkało.
Szczęście uciekało.
Teraz zaćmione wspomnienia
Wymazane - nie do zobaczenia.
Pustka w głębi tonie.
Tak się postarałam
Siebie znienawidzić.
Tak im pozwalałam
W moich myślach ze mnie szydzić.
Szczęście uciekało.
Teraz w zapomnieniu
Płonie ich spojrzenie,
Trochę prochu pozostało
Trochę, niewiele, mało.
Pozwoliłam wreszcie
Cierpieniu dogonić szczęście.
Tak bardzo bolało
Gdy moje życie marniało.
Ja pomogę każdemu
Kto cierpieć też potrafi.
Podam rękę takiemu
Co szuka, co cierpi, co stracił.
Zacznę od początku
W tym wesołym kątku
Myśleć o aniołkach
I o jasnych wątkach.
Zapalona żarówka w głowie
Rozpozna oczy szlachetne
Miłością bliźnią obdarzy.
Kto cierpi nie potrzebuje niczego,
Więc szczęście o nim wciąż marzy.



Jolanta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

~LOS~

~MAGIA~