~RANA~


Gdzieś na skraju świata,
Gdzieś w łzy głębinach,
Gdzieś na sercu krwistym,
Biegnie zła dziewczyna...
W ręku trzyma zdjęcie
Krzyczy. Skacze. Kona.
Biegnie w czarną przepaść,
Nikt za Nią nie szlocha...
Zła niech ginie prędko.
W ręku trzyma zdjęcie
Widzi ogień z dala,
Biegnie w jego przestrzeń.
I jeszcze wzrok odwróci
Spogląda w jasną przyszłość...
I waha się chwileczkę
Jej serce ogień trawi!
Spogląda raz na zdjęcie
I rzuca je za siebie.
Co na nim było?
Nie wiem.

Jolanta







~RATUNEK~
Pobiegłam za Nią prędko.
Podniosłam z ziemi zdjęcie.
Krzyknęłam nie skacz proszę!
Drżały mi ze strachu ręce.
Popatrzyła na mnie z nadzieją...
Pomóż pozbierać me serce.
Nie wahałam się ani minutki.
Posklejałam je jak mogłam najlepiej.
Wzięłam zdjęcie tego potwora...
I wrzuciłam je w palącą przestrzeń!
Ty nie musisz płakać juz więcej.
Jego ogień od środka zapali.
A gdy kiedyś przyjdzie samotność...
Będzie cieniom się żalił.!


Jolanta

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

~SUMA~

~LOS~

~MAGIA~