~ISKRA~




Nie poddałeś się? Dobrze teraz możesz więcej, jesteś jednostką która ma wiele do powiedzenia. Trzeba nie raz wiele przejść chwil smutnych, rozpaczy, załamania by dotrzeć,  że problem nie tkwi w życiu,  które jest brutalne wobec każdego lecz w Tobie. Zacznij się przyzwyczajać,  że tuż za rogiem może spotkać Cie zawód, niesprawiedliwość, kop od losu,  bądź na to gotowy. Tylko wiedz,  że zanim próg ten przekroczysz jest jeszcze kilka metrów i jeśli z trwogą skupisz się na kącie, którego nie jesteś w stanie ominąć, przegapisz cenne chwile. Ucz się na błędach, idź do kina, na spacer o tak spacer szczególnie wiosną jest magiczny lecz po co czekać do wiosny, wystarczy zimą ubrać się cieplej i cieszyć się białym puchem. Tak, nie myśl za dużo. Jestem teraz dorosła, po przejściach, po stratach i chciałabym by chociaż jedna osoba , która czyta moje słowa płynące z głębi serca,  miała szanse zobaczyć życie w innym świetle. Nie przesadzam, są ludzie którzy : nie mają nic, a cieszą się wszystkim oraz grono do którego ja należałam : wszystko mają, a nie cieszą się niczym. Pracuj nad swoim charakterem, jeżeli godnie przeżyjesz wszystkie końce świata, życie nagrodzi Cię ogromnym niespodziewanym szczęściem. Tak było w moim przypadku szczęście,  które doznałam w wakacje jest ze mną aż do tej chwili, są chwile gorsze lecz ja już nie opuszczę swojego sacrum nikt mi go nie odbierze.


Jolanta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

~SUMA~

~LOS~

~MAGIA~