~PRZESTRZEŃ~





Czy człowiek nie jest wolny w samotności...
Leżysz na plaży, piszesz, czujesz sam
Wszystko.
Jest idealnie.
Sam z Sobą w zgodzie.
Jakie jest to piękno - wnętrze samotności.
Czy czujesz tak samo
Czy ogrom bezsensu mej wypowiedzi jest dla ciebie widoczny, 
Czy pisze z sensem...
Nigdy nie chciałam samotności,
Dopóki nie nauczyłam się jej odbierać jako
Sposobu na budowę spokoju.
W tym pędzie czasu, ogromie pracy,
W tworzeniu życia idealnego.
W ustach tych ludzi tyle pytań
Tyle zazdrości tyle odpowiedzi
Tyle zamieszania ile rozmawiania.
Przyjdź więc na plaże,
Na tą z mych marzeń.
Usiądź tam wygodnie
Sam.


Jolanta

Komentarze

  1. Z wiersza wynika że jesteś osobą samotną poszukującą swej drogi .Gubisz się i odnajdujesz a za chwilę znów czujesz że czegoś ci brak, odczuwasz chaos wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :) wierszyk ten pisałam gdy byłam sama na plaży był cudowny zachód słońca,powiewał lekko wiatr (aż ciarki mnie przeszły:) bardzo lubię wracać pamięcią do tych chwil gdyż na prawdę było idealnie :) każdy człowiek szuka swojej drogi której sens daje miłość, stabilizacja, szczęście i dopóki nie będzie czuł że idźie w dobrą stronę będzie odczuwał wokół Siebie haos, odrzucenie, smutek. Każdemu osobnikowi podobnemu do mnie pod względem huśtawek emocjonalnych polecam znalezienie Sobie spokojnego miejsca tylko dla Siebie i pokochania, zrozumienia Swoich potrzeb, obaw, ponieważ gdy wszytko w twoim wnętrzu będzie okej na zewnątrz samo się poukłada. Dzięki za komentarz:) cieszę się że ten wierszyk zaciekawił Twoją osobę i skłonił do interpretacji :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wiersz. Tak zgadzam sie ze samotność jest wartościowa. Lubie poprzebywac sama ze sobą, jest mi to potrzebne jak powietrze do oddychania.
    Gdy jestesmy sami mozemy zajrzeć w swoje wnętrze
    Uwielbiam wiersze, sama tez piszę. Zapraszam do poczytania i oceny;
    https://akcjaimaginacja.blogspot.com/2018/09/seria-wierszy-mojego-autorstwa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :D wszystkie moje wiersze pisałam w samotności, są więc cząstką mej duszy, jak pisał bliski memu sercu poeta Adam Mickiewicz ,,Głośniej niźli w rozmowach Bóg przemawia w ciszy,I kto w sercu ucichnie, zaraz Go usłyszy.'' Rzeczywiście tak jest:D oczywiście z chęcią poczytam <3 mam dosyć duże przerwy w przeglądaniu bloggera, ale jak już jestem to staram się nadrobić wszystko :D pozdrowionka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

~SUMA~

~LOS~

~MAGIA~