~PRESJA~



Oczekiwania moich wyzwań
Są spełnieniem czyichś pragnień.
Każde słowo wypowiedziane pod wpływem stresu 
Nie ma wiarygodności.
Ręka nie trzęsie się od nadmiaru alkoholu
Lecz od wewnętrznej słabości...
Nerwy są w strzępkach, 
Właśnie wtedy
Kiedy dookoła dostrzegasz 
Zagrożenie Twej wiarygodności.
Głupota, niewiedza 
Na proste,
Wręcz banalne pytanie zadającego
Który zna odpowiedź,
Burzy krew w krwiobiegu
Podnosi ciśnienie,
Nie udzielasz odpowiedzi
Głupiejesz.
Pijesz później kawkę,
Kontemplujesz nad tym, 
Pełen opanowania
Pełen zaangażowania.
Parę odpowiedzi
Chodzi Ci po głowie.
Stresu nie odczuwasz
Mądrze więc odpowiesz.


Jolanta

Komentarze

  1. Bardzo madry wiersz😊 presja i stres potrafi zmienić człowieka w trzęsaca się galarete. Zauważyłam że nawet gdy piszemy, czy mówimy o rzeczach o których mamy pojęcie to zawsze znajdzie się ktoś, kto wytknie nam choćby mała nieścisłość.
    Pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :D sesja w pełni, dużo stresu, więc przysiadłam i myślałam nad tym co mnie blokuję, jak nie popełniać błędów z przeszłości ( to moje drugie podejście do kierunku, bardzo zależy mi na skończeniu tych studiów) i tak oto wpadł mi pomysł na ten wierszyk i od razu go dodałam. Przepraszam że tak późno odpowiadam, teraz skupiłam się bardziej na studiach, moim hobby zajmuje się jak tylko znajduje czas i wenę, czyli z okresowymi przerwami. Życzę mniej stresu, a jak już wystąpi rozważnego radzenia Sobie z nim, uśmiechu, radości. :D
      Pozdrawionka
      Jolanta

      Usuń
  2. Ciekawy wiersz. Pokazuje jak szkodliwy jest stres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :D jakie to miłe uczucie wiedzieć, że ktoś czyta i docenia moje prace :D
      Pozdrawiam
      Jolanta

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

~SUMA~

~LOS~

~MAGIA~